  • 1. Data: 2007-12-28 10:52:06
    Temat: darowizna / odliczenie od postawy opodatkowania
    Od: "Marta" <m...@g...com>

    Hej, mam takie pytanie. Jak myślicie. Przekazałam WWF darowiznę za
    pośrednictwem ich strony - ale ponieważ darowizna została zrealizowana przez
    Przelewy24, w historii operacji na moim rachunku bankowym nie mam przelewu
    na konto WWF, a jedynie na konto spółki Dialcom (Przelewy24). Z tego, co
    czytam, potwierdzeniem przekazania darowizny jest tylko i wyłącznie dowód
    wpłaty na rachunek bankowy obdarowanego. Czy w takiej sytuacji mogę odliczyć
    tę darowiznę od postawy opodatkowania, np. prosząc WWF o potwierdzenie
    wpłaty?

    pzdr,
    Marta

  • 2. Data: 2007-12-28 14:05:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marta wrote:
> [...]
    > tę darowiznę od postawy opodatkowania, np. prosząc WWF o potwierdzenie

    Nie możesz.
    Oni też ci potwierdzenia wpłaty nie dadzą bo będą mieli przelew od
    Dialcom a nie od Ciebie.
    Skopałaś sprawę.