  • 1. Data: 2008-08-01 11:17:46
    Temat: data spełnienia zobowiązania
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Czy datą spełnienia obowiązku podatkowego jest data wyjścia / stempla
    pocztowego banku, czy data uznania kwoty na rachunku urzędu
    gminy/skarbowego ??

    --
    Tomasz Renik jestem
    moje lokalizacje: Warszawa, Zielona Góra

  • 2. Data: 2008-08-01 11:22:07
    Temat: Re: data spełnienia zobowiązania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tomek Renik pisze:
    > Czy datą spełnienia obowiązku podatkowego jest data wyjścia / stempla
    > pocztowego banku, czy data uznania kwoty na rachunku urzędu
    > gminy/skarbowego ??

    Data obciążenia konta zobowiązanego (jak wpłata na poczcie - data
    stempla pocztowego).

    Dobrze jest wyjaśnić z bankiem jaka datę obciążenia ma na
    potwierdzeniu/wyciągu transakcja wysłana po ostatniej w danym dniu sesji
    KIRu.

    Nie wszystkie banki zaksięgują przelew tego samego dnia, niektóre dadzą
    datę wykonania z dnia w którym przelew faktycznie wyjdzie z banku.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-08-01 11:48:30
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Dnia 01-08-2008 o 13:22:07 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Data obciążenia konta zobowiązanego (jak wpłata na poczcie - data
    > stempla pocztowego).

    a jakaś podstawa prawna ?

    chodzi o to, że zobowiązany nie może opłacić podatku w terminie i planuje
    zapłacić go w terminie późniejszym wraz z ustawowymi odsetkami do dnia
    zapłaty...

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 4. Data: 2008-08-01 16:08:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek Renik wrote:

    > a jakaś podstawa prawna ?
    >
    > chodzi o to, że zobowiązany nie może opłacić podatku w terminie i
    > planuje zapłacić go w terminie późniejszym wraz z ustawowymi
    > odsetkami do dnia zapłaty...

    Zaraz, zaraz skoro nie może opłacić w terminie,
    to skąd wie kiedy ten termin? :-)
    Moze niech zajrzy do ordynacji około art 60

  • 5. Data: 2008-08-02 07:17:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Aug 2008, Tomek Renik wrote:

    > a jakaś podstawa prawna ?

    Gdzieś tu:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ordynacja-podatkow
    a-1_2_129.html
    ...art.60

    > chodzi o to, że zobowiązany nie może opłacić podatku w terminie i planuje
    > zapłacić go w terminie późniejszym wraz z ustawowymi odsetkami do dnia
    > zapłaty...

    Przecież to ma mało do pytania poprzedniego...
    Pytaniem jest czy SWÓJ podatek, czy CZYJŚ (w roli płatnika), bo od
    tego zależą konsekwencje.

    pzdr, Gotfryd