  • 1. Data: 2008-07-31 10:18:04
    Temat: samochod osobopwy w firmie
    Od: "aromavision.pl" <a...@o...pl>

    Witam!
    Zamierzam kupic auto uzywane na firme (niewielka wartosc rzedu 8 tys
    zl)
    Problem w tym, ze nie jestem pewien co mogę od auta odliczyc. Wiem, ze
    na pewno 60% podatku VAT. Ale co z Kosztami uzyskania przychodu?
    Czy do kosztow mozna zaliczyc ceny przegladow, czesci i paliwa (z tego
    co wiem to ostatnie nie ale warto sie upewnic)??W jaki spsob
    przeprowadzana jest amortyzacja i ile lat mozna auto amortyzowac - tzn
    jakie sa widelki)
    Pozdrawiam

    Adam Matuszewski

  • 2. Data: 2008-08-01 08:39:29
    Temat: Re: samochod osobopwy w firmie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 31 Jul 2008 03:18:04 -0700 (PDT), "aromavision.pl"
    <a...@o...pl> wrote:

    >Zamierzam kupic auto uzywane na firme (niewielka wartosc rzedu 8 tys
    >zl)
    >Problem w tym, ze nie jestem pewien co mogę od auta odliczyc. Wiem, ze
    >na pewno 60% podatku VAT.
    O ile oczywiscie dostaniesz fakture VAT :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2008-08-03 18:39:20
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    WAM pisze:

    > O ile oczywiscie dostaniesz fakture VAT :)
    >
    > WAM
    jeśli wogóle mozna odliczyc VAT to potem bedziesz go musiał oddac
    sprzedając auto.
    inny pomysł. kup je za 2tyś bez vatu i za 6 tys napraw. wtedy odliczysz
    22% vatu i nie musisz sie nim martwic przy sprzedaży :)

    ToMasz