  • 1. Data: 2003-06-21 22:50:05
    Temat: Chcesz szybko założyć konto w mBANKU? A może wziąść kredyt? Kliknij na ten link!
    Od: b...@p...onet.pl

    Jeśli chcesz założyć konto w mBanku, które oferuje teraz jedne z
    najkorzystniejszych oprocentowań zrób to tu: http://www.bankier.pl/sp/trikotal
    Możesz tu także złożyć wniosek o KREDYT lub kartę kredytową dostępną także dla
    STUDENTÓW! Wszystko na jednej stronie. Wejdź, poczytaj, przekonaj się, że
    warto. Konto w mBanku, to wygoda, która NIC nie kosztuje i przynosi tylko same
    ZYSKI! http://www.bankier.pl/sp/trikotal

  • 2. Data: 2003-06-23 11:16:53
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Co do szybkości zakładania konta to mam ogromne wątpliwości.
    Wniosek o założenie konta wysłałam 16 kwietnia 2002 r.,
    czyli 14 miesięcy temu i konta do dzisiaj nie mam.
    Kilkakrotnie kontaktowałam się z tzw. mLinią, ale nie
    przyniosło to rezultatu. Obiecywali, że za moment zadzwonią,
    ale zapomnieli o mnie. Długo by o tym pisać, ale nie mam
    teraz czasu. W każdym razie NIE POLECAM!
    Hania

  • 3. Data: 2003-06-24 12:58:27
    Od: "krzysztof Niewiarowski" <krak.n<nospam>@poczta.fm>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale zapomnieli o mnie. Długo by o tym pisać, ale nie mam
    > teraz czasu. W każdym razie NIE POLECAM!

    dziwne, u mnie zadzwonili na 2 lub na 3 dzień nie pamientam ale bardzo
    szybko, i podoba mi sie ten bank. jestem jego uzytkownikiem od kilku lat, a
    dałas dobry numer telefonu? z kierunkiem na miasto? najlepiej jest podawac
    numer komórki, dolapali mnie na ulicy :))
    krzysztof
    http://www.krakfis.zax.pl
    kasy fiskalne tanie mapy cyfrowe