  • 1. Data: 2003-06-22 17:06:16
    Temat: Ryczal od pracownika.
    Od: "Gienio" <e...@o...pl>

    Witam wszytskich :-))) Jestem tu nowy.
    Czytam grupe od jakiegos czasu i postanowilem napisac bo pojawilo sie
    pytanie.Prowadze jednoosobowa DG i zatrudnilem pracownika.Podatek place
    ryczaltem 5,5 %.Czy moge odliczac skaldki pracownika od podstawy i podatku?
    Z gory dzieki.

    --
    Gienio
    e...@o...pl

  • 2. Data: 2003-06-23 07:00:09
    Temat: Re: Ryczal od pracownika.
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    nie , możesz odliczyć tylko własne składki na ubezpieczenia społeczne i
    ubezpieczenie zdrowotne