  • 1. Data: 2002-07-19 14:53:47
    Temat: deklaracja ORD-H
    Od: S...@v...pl (Zbierski, Sebastian)

    witam,
    czy ktos moglby mi udzielic jakichs informacji w temacie "deklaracji" ORD-H
    -
    "oswiadczenie o posiadanych nieruchomosciach i przyslugujacych prawach
    majatkowych, ktore mogo byc przedmiotem hipoteki przymusowej"
    ufff... ale tytul.
    jestem w tym temacie zupelnie zielony ,
    jak rozumiem podpadalyby tutaj :
    grunty,prawo wieczystego uzytkowania gruntow,spoldzielcze wlasnosciowe prawo
    do lokalu uzytkowego i mieszkalnego ...
    i co jeszcze ? a lokale , budynki - kojarzy mi sie cos , ze stanowia czesc
    nieruchomosci (gruntowej) chyba ze zalozono dla nich odrebna ksiege
    wieczysta ,
    a co np z halami produkcyjnymi - stanowia jakis majatek "nieruchomy";-)))
    naprowadzcie mnie prosze gdzie moglbym na ten temat cos poczytac itd
    dzieki
    otylix