  • Data: 2005-03-04 10:05:36
    Temat: deklaracja VAT-R/UE - okienko 4.4
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pomimo przegooglowania grup i sieci oraz szczegółowej analizy ustawy nie
    mogę dojść do tego czy składając VAT-R powinienem zaznaczyć punkt:

    podatnik będzie nabywał/nabywa ..... o których mowa w art. 28 ust 3,4,6 i 7
    ustawy

    Proszę o podpowiedź, czy dobrze mi się wydaje, że to dotyczy usług
    transportowych? i jeśli nie mam zamiaru z takowych korzystać, to nie
    zaznaczam tego punktu?

    i dodatkowe pytanie

    Obecnie nie traktuję reklam Google Adwords jako kosztu - występuję tam jako
    osoba fizyczna
    Czy księgowanie rozliczeń takiej usługi reklamowej stworzy mi dużo
    dodatkowych problemów?:)

    --
    pozdrawiam
    plusz