  • 1. Data: 2004-02-17 13:23:55
    Temat: co zaprenumerować?
    Od: ">> j_shap" <j...@o...pl>

    Witam wszystkich! Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym coś
    sensownego zaprenumerować. Generalnie interesuja mnie zagadnienia związane z
    prowadzeniem niewielkiej firmy (VAT, KPiR, ZUS). Co polecacie?
    1. Prenumeratę papierową: jakie są dostepnę periodyki? czy koniecznie muszę
    prenumerować dzienniki typu Rzeczpospolita, Gazeta Prawna (nie interesują
    mnie zagadnienia nie związane z prowadzeniem działalności)?
    2. Prenumeratę na zasadzie dostępu do strony www.
    3. Prenumeratę na CD.
    Jakie bonusy są dodawane do danej prenumeraty, czyli co sie opłaca? ;-)

    dzieki za wszelka informację, jacek shapiński

  • 2. Data: 2004-02-17 13:32:37
    Temat: Re: co zaprenumerować?
    Od: "AC" <a...@o...pl>

    > Witam wszystkich! Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym coś
    > sensownego zaprenumerować. Generalnie interesuja mnie zagadnienia związane
    > prowadzeniem niewielkiej firmy (VAT, KPiR, ZUS). Co polecacie?

    dosyc fajna jest gazeta podatkowa - wyd. gofin
    2 razy w tygodniu, 2,5 zl, wg mnie duzo wiecej informacji podatkowych niz w
    gazecie prawnej, przy tym znacznie mniej bledow ;-)

  • 3. Data: 2004-02-17 15:35:11
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    może www.infor.pl/isp/

    --