  • 1. Data: 2004-02-17 12:27:59
    Temat: wartość niematerialna i prawna
    Od: "TREEMAT" <t...@i...pl>

    kupiłam program komputerowy /magazyn/ i projekt strony inyternetowej. Czy
    mogę to odpisać w koszty jednorazowo czy muszę umarzać procentowo???
    ewentualnie jaki procent????? zapisałam zakup do Ewidencji Środków Trwałych.
    Jesli ktos cos wie na ten temat to będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam

    TREEMAT
    Systemy parkietowe
    Kłobucka 8 paw. 22
    tel. (022) 607 98 61
    tel. 0502 054 730

  • 2. Data: 2004-02-17 17:28:36
    Temat: Re: wartość niematerialna i prawna
    Od: "CYTERES" <c...@i...pl>

    Użytkownik TREEMAT <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c0t1de$f8p$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > tel. (022) 607 98 61
    > tel. 0502 054 730
    >
    > Jeżeli wartość jest niższa niż 3500 zł to odpisujesz w koszty, w tym
    przypadku amortyzacja jednorazowa. Jeśli wartość jest wyższa amortyzujesz
    patrz art.22m pdf. Oczywiście rozpatrujesz program magazyn. Koszt projektu
    strony www wchodziłby tutaj w koszty reklamy publicznej, czyli w całości w
    koszty.

  • 3. Data: 2004-02-18 07:43:38
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    CYTERES wrote:

    > Jeżeli wartość jest niższa niż 3500 zł to odpisujesz w koszty, w tym
    > przypadku amortyzacja jednorazowa.
    Jeśli mnie pamięć nie myli to nie ma obowiązku wpisywaia do ewidencji
    WNiP poniżej 3500, więc można bezpośrednio w koszty