  • 1. Data: 2004-08-23 09:53:25
    Temat: deklaracja vat-7 poz. 32
    Od: "Alter Native" <c...@t...pl>

    Witam.

    Pytanie: Czy w deklaracji Vat -7 w pozycji 32 (Import usług), należy
    wykazywać import usług, który jest zwolniony z podatku VAT?

    Na to pytanie, jedna pani w US powiedziała, że "można", więc jak można to
    nie trzeba koniecznie, po czym przyznała sie że właśnie wróciła z urlopu i
    dopiero się "wdraża".

    Jak ktoś wie co można a co trzeba zrobić w pozycji nr 32 ;-) w deklaracji
    vat-7 rzecz jasna, proszę o pomoc.

    Alter Native
    Alter Ego

  • 2. Data: 2004-08-23 12:20:23
    Temat: Re: deklaracja vat-7 poz. 32
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Alter Native" <c...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > dopiero się "wdraża".
    >
    > Jak ktoś wie co można a co trzeba zrobić w pozycji nr 32 ;-) w deklaracji

    ja w lipcu wpisałam (moja pani w US kazała). I z tego co powiedziała, to ten
    import zw. równiez wejdzie do podstawy obliczania współczynnika korygującego
    vat do odliczenia na koniec roku. Więc wydaje mi się, że lepiej uwzględnić
    ten imprt zw. w deklaracji choćby po to, aby później o nim pamiętać.

    Magdi