  • 1. Data: 2002-09-06 12:02:21
    Temat: Re: delegacja - podatek dochodowy ?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "blower" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ala57t$oc3$1@news.tpi.pl...
    > Szukalem w google, ale nie znalazlem.
    >
    > Obilo mi sie o uszy, ze pracownik nie placi podatku
    > dochodowego od delegacji tylko do pewnej kwoty.
    > Czy to prawda i jesli tak, to jaka jest laczna kwota
    > delegacji po przekroczeniu ktorej placi sie podatek ?

    AFAIR:

    dieta 18 zl/dobę
    kilometrówka 0,7519 zl/1 km (poj. powyzej 900 ccm)
    ryczalt hotelowy 24 zl/doba

    Karol

  • 2. Data: 2002-09-06 12:08:50
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > chodzi mi zupelnie o cos innego, powiedzmy wyjezdzam
    > na delegacje do Niemiec i w ciagu roku spedzam tam
    > 6 miesiecy czyli okolo 180 dni.
    > Kwota jaka otrzymuje od pracodawcy to
    > 180*42 euro =7560 euro czyli ponad 30000 zlotych.
    > Nie mam zadnych obowiazkow podatkowych ???

    Bez zagladania do ustawy napisze, ze nie masz.
    Ale lepiej sprawdzic w ustawie o PDOF.

    Karol

  • 3. Data: 2002-09-06 12:48:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Krotko mowiac jest to mala furtka zeby dostac od pracodawcy
    > legalna, nieopodatkowana podwyzke a on to sobie jeszcze w koszty wrzuca ?

    A za co bedziesz zyl na tej delegacji?

    Karol

  • 4. Data: 2002-09-06 12:56:22
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    > A za co bedziesz zyl na tej delegacji?

    no za 30K euro + pensja to juz sobie pozyje...

    pozdr. Rafal

  • 6. Data: 2002-09-06 13:09:09
    Od: "blower" <b...@p...gazeta.pl>

  • 7. Data: 2002-09-06 13:17:42
    Od: "blower" <b...@p...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2002-09-06 13:46:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mites3" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no za 30K euro

    Gwoli scislosci 7560 Euro.

    Karol

  • 9. Data: 2002-09-06 14:56:52
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > A kto Ci powiedzial, ze ja wogole na jakas delegacje pojade ?
    > :-)
    > blower

    O tym to ja nie chcialem pisac.
    To jest Wasz problem.