    From: "nnowy" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: denerwujący płatnik
    Date: Mon, 7 Feb 2005 10:34:17 +0100

    Cześć wszystkim

    Mam mały problem.
    Mój Płatnik chodzi elegancko i nie mam zastrzeżeń poza jedną rzeczą...
    Odpalam go, wypełniam jakiąś deklaracje a on pyta mnie o "Kwotę przeciętnego
    wynagrodzenia dla dobrowolnego ub. chorobowego", więc wprowadziłem tą kwotę
    za pierwszy, drugi i trzeci kwartał 2004 roku (bo tych brakowało).
    Wypełniłem deklaracje zatwierdzam, wysyłam i wszystko gra.
    Otwieram go ponownie i jak chce wypełnić deklarację, to znowu mnie pyta o
    to samo - nie zapisuje tych wprowadzonych kwot o średnim wynagrodzeniu -
    zawsze musze wprowadzać to na nowo i strasznie mnie to wkurza.
    Ktoś wie dlaczego tak się dzieje?
    Wprowadzanie tego na okrągło jest dość uciążliwe.

    pozdrawiam