  • 1. Data: 2013-01-07 19:57:25
    Temat: dobra pozycja
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tak przy okazji, czy istnieje jakaś dobra książka na temat rozpoczynania
    działalności gospodarczej?

  • 2. Data: 2013-01-07 20:44:15
    Temat: Re: dobra pozycja
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 7 stycznia 2013 (19:57:25) napisano:

    > tak przy okazji, czy istnieje jakaś dobra książka na temat rozpoczynania
    > działalności gospodarczej?

    Hmmm... Książka przychodów i rozchodów?

    :)

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 3. Data: 2013-01-08 10:38:48
    Od: <news>

    Użytkownik "Yakhub" napisał:

    > Hmmm... Książka przychodów i rozchodów? :)

    Nie koniecznie, bo nie musi prowadzić pełnej księgowości, ma całą masę
    innych form rozliczania podatków:)

    Ja bym polecił "ABC Small Biznesu" oraz "ABC VATu" tego samego autora.
    Książki dobre, oraz corocznie aktualizowane nowe wydania, uwzględniające
    coroczne zmiany przepisów:)

  • 4. Data: 2013-01-08 16:42:01
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 8 stycznia 2013 (10:38:48) napisano:

    > Nie koniecznie, bo nie musi prowadzić pełnej księgowości, ma całą masę
    > innych form rozliczania podatków:)

    Tak tylko dla czepiania się: PKPiR to nie jest pełna księgowość :)

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub