  • 1. Data: 2013-01-06 16:50:26
    Temat: czy muszę się rozliczać
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W roku 2012 nie uzyskałem żadnego przychodu, nie miałem pracy, czy muszę
    składać rozliczenie roczne PIT-37 za 2012 rok.
    Zbigniew

  • 2. Data: 2013-01-06 17:16:01
    Temat: Re: czy muszę się rozliczać
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-06 16:50, zbigniew pisze:
    > W roku 2012 nie uzyskałem żadnego przychodu, nie miałem pracy, czy muszę
    > składać rozliczenie roczne PIT-37 za 2012 rok.
    > Zbigniew

    A czytałeś Ustawę? Jeśli tak, to: co budzi Twoje wątpliwości i dlaczego?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-01-06 17:21:38
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2013-01-06 17:16, maruda pisze:

    > A czytałeś Ustawę? Jeśli tak, to: co budzi Twoje wątpliwości i dlaczego?

    nie czytałem, i dlatego pytam

  • 4. Data: 2013-01-06 17:26:22
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-06 17:21, zbigniew pisze:

    > nie czytałem, i dlatego pytam

    No to musisz przeczytać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2013-01-06 17:33:48
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2013-01-06 17:26, maruda pisze:

    > No to musisz przeczytać.

    nie muszę i nie będę czytał :) bo ty tak chcesz,
    skoro nie wiesz to się nie odzywaj,
    odpowiedzą Ci co będą wiedzieli

  • 6. Data: 2013-01-06 17:38:58
    Od: <2...@...173858.invalid> (Tom N)

    zbigniew w

    > nie muszę i nie będę czytał :) bo ty tak chcesz,
    > skoro nie wiesz to się nie odzywaj,
    > odpowiedzą Ci co będą wiedzieli

    Po takim występie, to mam pewne obawy, czy odpowiedzą...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2013-01-06 17:43:59
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 16:50:26 UTC+1 użytkownik zbigniew napisał:
    > W roku 2012 nie uzyskałem żadnego przychodu, nie miałem pracy, czy muszę
    >
    > składać rozliczenie roczne PIT-37 za 2012 rok.
    >
    > Zbigniew

    Na szczęście są jednak wyjątki. Jest więc grupa podatników, którzy rozliczać się nie
    muszą. To osoby, które poprosiły swój zakład pracy, aby rozliczył je z podatku za
    2012 r. Nie rozliczają się też osoby, które nie osiągnęły w zeszłym roku żadnych
    dochodów. Natomiast osoby, których roczne dochody były niewielkie i nie przekroczyły
    3091 zł (dochód wolny od podatku), powinny złożyć PIT rozliczenie roczne po to, żeby
    odzyskać odciągnięte od tych dochodów zaliczki na podatek.
    Aga

  • 8. Data: 2013-01-06 18:44:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zbigniew wrote:
    > W roku 2012 nie uzyskałem żadnego przychodu, nie miałem pracy, czy muszę
    > składać rozliczenie roczne PIT-37 za 2012 rok.
    > Zbigniew

    to jestes pierwszy do kontroli
    z czego zyles przez caly rok?

    nie musisz, jesli nei zarobiles ani złotówki znikąd.
    ale mozesz. dla swietego spokoju, zeby za dwa lata ktos nie poprosil cie
    o dostarczenie kopii pit za 2012 rok. jak nie zlozysz to nawet nie
    bedziesz mogl dostarczyc. jak zlozysz z samymi zerami to przynajmniej z
    czystym sumieniem bedziesz mogl zaniessc pusty formualrz.

    sprobuj np. zapisac dziecko do przedszkola e wroclawiu bez pokazaniu, ze
    pit skladales w urzedzie we wrocławiu. I co im wowczas pokazesz?

  • 9. Data: 2013-01-06 18:46:02
    Od: <6...@5...184602.invalid> (Tom N)

    a...@g...com w
    ups.com>:

    > Nie rozliczają się też osoby, które nie
    > osiągnęły w zeszłym roku żadnych dochodów.

    Bzdura na kwadratowych kołach

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2013-01-06 18:55:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@e...uk napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > W roku 2012 nie uzyskałem żadnego przychodu, nie miałem pracy, czy muszę
    > składać rozliczenie roczne PIT-37 za 2012 rok.
    > Zbigniew

    Nie musisz jeżeli nie miałeś żadnych przychodów, żadnych świadczeń itp.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."