  • 1. Data: 2002-05-24 14:13:05
    Temat: dochod dla RUP
    Od: b...@b...pl

    Mam nastepujacy problem:
    znajomy jest na zasilku dla bezrobotnych i otrzymal wlasnie w spadku jakas gotowke,
    zdeponowana w banku. W zwiazku z tym pytania:
    - czy kwota tego spadku liczy mu sie do dochodu, o ktorym trzeba powiadomic urzad
    pracy?
    - czy - w razie gdyby trzeba bylo powiadomic urzad - jego zasilek ulegnie
    zmienjszeniu i na jak dlugo?
    Bo?ena

    --
    Meczy Cie poszukiwanie korzystnej oferty?
    Jesli TAK - podaj nam czego potrzebujesz i wybierz najlepsza propozycje

  • 2. Data: 2002-05-24 21:07:31
    Temat: Re: dochod dla RUP
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik <b...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:795201c2032c$6dd53990$2...@i...geti
    n.pl...
> [...]
    powiadomic urzad pracy?
    > - czy - w razie gdyby trzeba bylo powiadomic urzad - jego zasilek ulegnie

    Jak ma dochody z odsetek bankowych traci prawo do zasiłku. Więc jak ta kwota
    jest w banku to już lecą odsetki, chyba że konto jest nieoprocentowane.
    Jak jest z samym spadkiem to nie wiem. W sensie podatkowym spadku nie łączy
    się z innymi dochodami i płaci sie od niego inaczej obliczany podatek.

    WS