  • 1. Data: 2003-12-30 18:30:17
    Temat: dojazd do klienta
    Od: ">> j_shap" <j...@o...pl>

    Witam! Mam taki problem:
    Prowadze DG na Książce..., zdarzyło się, że musiałem zakupić dla klienta
    towar i zainstalować go ;-). Wystawiłem fakturę na towar z marżą, na usługę.
    Chciałbym wystawić drugą fakturę na dojazd do hurtowni i do klienta na sumę
    wcześniej uzgodnioną przez klienta. Jak mu to zafaktować (jak nazwać usługę)
    i z jakim VATem? Zaznaczam, że nie prowadzę usług transportowych... Dzięki
    za pomoc...

  • 2. Data: 2003-12-30 21:16:42
    Temat: Re: dojazd do klienta
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik ">> j_shap" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    usługę)
    > i z jakim VATem? Zaznaczam, że nie prowadzę usług transportowych...
    ------------------------
    Moze dostarczenie towaru .stawka 22 %
    Wiola

  • 3. Data: 2003-12-30 21:54:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Wiola napisał:

    > Użytkownik ">> j_shap" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Może po prostu "koszty dojazdu"?
    Po co kombinować jak mozna napisac jak był naprawdę?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl