  • 1. Data: 2005-07-27 13:06:57
    Temat: dot. oprogramowanie do prowadzenia KPiR oraz VAT
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    mozecie polecic jakies oprogramowanie najlepiej darmowe, ale nie
    koniecznie do prowadzenie KPiR oraz VAT jednocześnie?
    sprawdzone i bez błędów :)

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2005-07-27 18:03:18
    Od: "Joanna Misiewicz" <a...@t...pl>

    Ja używam oprogramowania Symfonia Mała Księgowość start i do tego dokupiłam
    do wystawiania faktur Symfonia Faktura start. Używam tych programów od dwóch
    lat i jestem zadowolona.

    Pozdrawiam
    asik

  • 3. Data: 2005-07-29 05:42:01
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Witam,
    > mozecie polecic jakies oprogramowanie najlepiej darmowe, ale nie
    > koniecznie do prowadzenie KPiR oraz VAT jednocześnie?
    > sprawdzone i bez błędów :)

    Ja używam "małej Księgowości" z rzeczypospolitej. program nie głupi a i
    darmowy.

    --
    PawełJ