  • 1. Data: 2005-07-27 13:55:09
    Temat: Błyskawiczna egzekucja zobowiązań podatkowych
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    Czy spotkali się szanowni grupowicze w ostatnim okresie z
    nadzwyczaj błyskawiczną egzekucją zaległości podatkowych,
    polegającą na zajmowaniu wierzytelności ?
    Mam kilka przypadków, typu: decyzja uprawnomocnia się
    15-tego dnia miesiąca, a 16-tego już jest wystawiony
    tytuł egzekucyjny i jest zajmowane konto bankowe.
    Bez wcześniejszego ostrzeżenia, z zaskoczenia.
    Słyszałem, że tak obecne władze "łatają" braki w budżecie
    przed zmianą ekipy, ale może to tylko plotki...
    Pytanie:
    Czy grupowicze odczuli wzmożoną działalność US-ów w tym
    zakresie ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2005-07-29 05:00:36
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Przypuszczam ze ich dzialnosc nasila sie w okresach gdzie musza do centrali
    wysylac wyniki czyli co kwartal polrocze koniec roku.
    Odnosnie takiego dziala nia mialem podobna sytuacje, w ciagu jednego dnia
    zajete 2 konta.
    pozdr.
    KJ