  • 1. Data: 2005-07-27 11:11:41
    Temat: zawieszona DG a faktura
    Od: "[...]" <adres_mailowy@jest_w_stopce.info>

    witam,
    czy możecie mi powiedzieć jak wyglada sprawa gdy jest zawieszona DG , a
    została wystawiona faktura za usługę? (jakie niesie to za soba konsekwencje)
    z góry dziękuję.

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-07-27 22:01:07
    Temat: Re: zawieszona DG a faktura
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "[...]" <adres_mailowy@jest_w_stopce.info> napisał w wiadomości
    > witam,
    > czy możecie mi powiedzieć jak wyglada sprawa gdy jest zawieszona DG , a
    > została wystawiona faktura za usługę? (jakie niesie to za soba
    konsekwencje)

    A jakim cudem sie to stalo?
    Skoro byla zawieszona, to skad faktura?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-07-28 21:14:18
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Poza tym nie ma czegoś takiego jak zawieszenie działalności gospodarczej/
    dotyczy to tylko karty podatkowej/

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-07-28 21:17:56
    Od: Andrzej<a...@p...pl>