  • 1. Data: 2004-04-08 22:14:38
    Temat: druga komórka a US - firma jednoosobowa
    Od: "-ZED-" <w...@w...polbox.com>

    Hej!

    Koleżanka ma pewien problem - mianowicie z rozpędu kupiła
    sobie drugi telefon komórkowy w tej samej sieci. dzwoni
    z obu, ma dwa numery. Pytanie - czy prawdą jest, że US
    zakwestionuje prawo posiadania w jednoosobowej firmie
    drugiego telefonu i wliczaniu w koszty rachunków za oba numery?

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    >jak sie nazywaja butki z malymi cholewkami, na 7 liter?
    sandały! ;-)

  • 2. Data: 2004-04-09 08:13:25
    Temat: Re: druga komórka a US - firma jednoosobowa
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    To od razu drugie, podobne:
    Czy skarbowy zakwestionuje mi
    dwa telefony, jesli jeden to komorka
    a drugi stacjonarny?

    PawelZ
    -----------

    ------------

  • 3. Data: 2004-04-09 08:22:05
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    -ZED- <w...@w...polbox.com> wrote:
> [...]
    > zakwestionuje prawo posiadania w jednoosobowej firmie
    > drugiego telefonu i wliczaniu w koszty rachunków za oba numery?

    Ja mam jednoosobową działalność i 4 numery. Dwa są używane do testów
    urządzeń alarmowych, więc może jakoś przejdą. Dwa pozostałe do dzwonienia
    i też się zastanawiam, czy to przejdzie.

    P.

  • 4. Data: 2004-04-09 08:40:09
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/9/2004 10:22 AM, Paszczak wrote:

    > Ja mam jednoosobową działalność i 4 numery. Dwa są używane do testów
    > urządzeń alarmowych, więc może jakoś przejdą. Dwa pozostałe do dzwonienia
    > i też się zastanawiam, czy to przejdzie.

    Zależy, czy potrafisz wykazać z wiązek z uzyskiwaniem przychodu.

    Drugi numer może służyć np. do zamontowania w centralce, by ze
    stacjonarnego łaczyć się z komórkami "komórkowo".
    Trzeci może słuzyć jako pracujący w centralce alarmowej (powiadomienie),
    czwarty jako faks mobilny, piąty jako zapasowa linia ( na którą
    nastepuje przekierowanie) etc.
    W mojej ocenie można nabyć więcej numerów, planując inwestycje w ww.
    gadgety - ponadto osobie w DG może pomagać rodzina (ta może być liczna)
    - obawiam się jednak, że interpretacja organów może być restrykcyjna tj.
    jeden ryj - jeden numer, bo rozumienie meandrów współczesnej techniki
    bywa nikłe.

    Podobnie jest z zakupem np. tonera do drukarki, której się nie posiada,
    by wydrukować "u znajomego" - nieewidencjonowany przychód,
    nieewidencjonowana usługa, etc. i pasztet gotowy.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-04-09 08:44:08
    Od: "-ZED-" <w...@w...polbox.com>

    Hej!

    "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy, czy potrafisz wykazać z wiązek z uzyskiwaniem przychodu.

    Jeden z numerów - ujawniony tylko kluczowym klientom.
    Po prostu mamy dość dzwonienia do nas w niedzielę i zawracania
    głowy pilną robotą za 100zł. Ludzie nie znają umiaru. Z drugiej strony-
    kluczowy klient musi mieć z nami łączność.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Kiedy montowałem własnoręcznie wykonana bramę moja młodsza córka

  • 6. Data: 2004-04-09 09:24:50
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/9/2004 10:44 AM, -ZED- wrote:

> [...]
    > głowy pilną robotą za 100zł. Ludzie nie znają umiaru. Z drugiej strony-
    > kluczowy klient musi mieć z nami łączność.

    Jedna z komórek może służyć jako połaczenie "on line" w GPRS do celów
    komunikacji elektronicznej lub jak w Twoim przykładzie poszczególne
    numery mogą być dedykowane zdefiniowanym grupom kontrahentów - w mojej
    ocenie to takie same narzędzia jak inne - formalnie możnaby się czepiać,
    że ktoś ma trzy drukarki, komputery, samochody czy w ostateczności
    długopisy.

    Pozdrawiam: Catbert

  • 7. Data: 2004-04-09 09:26:56
    Od: Leszek Król <n...@g...pl>

    -ZED- wrote:

    > Jeden z numerów - ujawniony tylko kluczowym klientom.
    > Po prostu mamy dość dzwonienia do nas w niedzielę i zawracania
    > głowy pilną robotą za 100zł.

    Rada praktyczna: sa komorki (w sensie: terminale), ktore daja mozliwosc
    filtrowania rozmow przychodzacych (ja juz nie mam problemu z telefonami
    przy niedzielnym sniadaniu ;-) ). Ale to nie musi interesowac US.
    Powodem zakupu drugiej komorki moze byc optymalizacja kosztow: kazda
    aktywacja z inna taryfa i korzystanie z konkretnej komorki w zaleznosci
    od pory dnia/tygodnia.
    pzdr
    L.

    --
    (-) Leszek Krol
    leszek-k @ go2 . peel ;-)

  • 8. Data: 2004-04-09 09:45:53
    Od: "-ZED-" <w...@w...polbox.com>

    Hej!

    "Leszek Król" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > aktywacja z inna taryfa i korzystanie z konkretnej komorki w zaleznosci
    > od pory dnia/tygodnia.

    Ale co na to US - kolegę poinformowano, że nie może mieć w jednoosobowej
    firmie dwóch komórek. IMO bzdura - ale wszyscy wiemy, jak jest.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    > temu miesięcznikowi jestem wierny prawie od pierwszego razu ...
    > (tzn. numeru...(no to znaczy od pierwszego wydania) ;)))
    Moja mama zawsze mi powtarzała, że pierwszy raz to dopiero
    po wydaniu :) <*****>

  • 9. Data: 2004-04-09 10:34:34
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "-ZED-" <w...@w...polbox.com> napisał w wiadomości
    > Ale co na to US - kolegę poinformowano, że nie może mieć w jednoosobowej
    > firmie dwóch komórek. IMO bzdura - ale wszyscy wiemy, jak jest.

    "Yntelygentny urzendnik" ma okazję zarobić 3% na wlepionej karze, wy nie
    chcecie mu dać dorobić do wypłaty:-(

  • 10. Data: 2004-04-09 22:56:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Apr 2004, Bozoo wrote:

    >+ To od razu drugie, podobne:
    >+ Czy skarbowy zakwestionuje mi
    >+ dwa telefony, jesli jeden to komorka
    >+ a drugi stacjonarny?

    Jak tobie zakwestionuje to mi też.
    Niby co, mam stacjonarny brać ze sobą w podróż 300 km ? ;)
    A może mam dzwonić z komórki 2zł/min++ tylko dlatego żeby
    nie mieć stacjonarnego (12gr/min) ?
    Chyba przesadzasz :) (przynajmniej o ile te telefony na siebie
    zarabiają).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)