    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: druga komórka a US - firma jednoosobowa
    Date: Fri, 09 Apr 2004 10:40:09 +0200

    On 4/9/2004 10:22 AM, Paszczak wrote:

    > Ja mam jednoosobową działalność i 4 numery. Dwa są używane do testów
    > urządzeń alarmowych, więc może jakoś przejdą. Dwa pozostałe do dzwonienia
    > i też się zastanawiam, czy to przejdzie.

    Zależy, czy potrafisz wykazać z wiązek z uzyskiwaniem przychodu.

    Drugi numer może służyć np. do zamontowania w centralce, by ze
    stacjonarnego łaczyć się z komórkami "komórkowo".
    Trzeci może słuzyć jako pracujący w centralce alarmowej (powiadomienie),
    czwarty jako faks mobilny, piąty jako zapasowa linia ( na którą
    nastepuje przekierowanie) etc.
    W mojej ocenie można nabyć więcej numerów, planując inwestycje w ww.
    gadgety - ponadto osobie w DG może pomagać rodzina (ta może być liczna)
    - obawiam się jednak, że interpretacja organów może być restrykcyjna tj.
    jeden ryj - jeden numer, bo rozumienie meandrów współczesnej techniki
    bywa nikłe.

    Podobnie jest z zakupem np. tonera do drukarki, której się nie posiada,
    by wydrukować "u znajomego" - nieewidencjonowany przychód,
    nieewidencjonowana usługa, etc. i pasztet gotowy.

    Pzdr: Catbert