  • 1. Data: 2004-04-08 19:07:05
    Temat: Telefon - jak ksiegowac?
    Od: "Arkom" <a...@p...onet.pl>

    Prowadzę DG + VAT. Mam telefon komorkowy na firme, ktory w calosci
    rozliczam. Ostatnio przepisalem telefon domowy na firme (w celu zalozenia
    neostrady). Poniewaz nie chce wzbudzac podejrzen US, chcialbym rozliczac
    telefon na firme tylko w zakresie neostrady.
    1. Czy musze wystawiac jakis dowod wewnetrzny lub refakture?
    2. Jak to wpisywac do ewidencji?
    3. Moze nie przejmowac sie US i rozliczac calosc faktury, poniewaz telefon
    jest na firme?

  • 2. Data: 2004-04-08 20:50:32
    Temat: Re: Telefon - jak ksiegowac?
    Od: "Fires" <f...@f...mail.pl>

    Użytkownik "Arkom" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Jak to wpisywac do ewidencji?
    > 3. Moze nie przejmowac sie US i rozliczac calosc faktury, poniewaz telefon

    Mam ISDN, na ktorym wisza dwa numery telefonów oraz usługa połacznia z
    internetem. Wszystko jest wyszczególnione na fakturze. Całość przepisałem na
    forme, czyli tak jest wystawiana faktura, ale w koszty zaliczam tylko
    internet i rozmowy z jednego z numerów.

    Ale... mam tylko nadzieję, że tak jest dobrze ;-)

    Fires