  • 1. Data: 2005-08-29 22:12:18
    Temat: dsl - podatek ?
    Od: "Cezary Juszczyk" <c...@s...o2.pl>

    Witam.
    Chcialem podpisac umowe na DSL-a 2MB na firme. Jakie bede mial oplaty
    miesieczne ? Bo "podobno" nie bede placil VAT, albo cos tam sobie odliczal
    na koniec roku. Moze mi ktos to dokladniej wyjasnic?
    Dziekuje i pozdrawiam :)

    --
    Cezary Juszczyk

  • 2. Data: 2005-08-30 10:21:38
    Temat: Re: dsl - podatek ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Cezary Juszczyk wrote:

    > Chcialem podpisac umowe na DSL-a 2MB na firme. Jakie bede mial oplaty
    > miesieczne ? Bo "podobno" nie bede placil VAT, albo cos tam sobie
    > odliczal na koniec roku. Moze mi ktos to dokladniej wyjasnic?

    Rozumiem, że masz kartę podatkową i nie jesteś VAT-owcem.
    Wtedy bardziej ci sie opłaca wziąć DSL na osobę prywatną.
    Inne wypadki opiszę jak podasz więcej szczegółów.