    From: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dział spadku a podatek
    Date: Thu, 05 Oct 2006 22:11:17 GMT

    Witam:) Na podstawie testamentu stwierdzono sądowne nabycie spadku .W skład
    masy weszło mieszkanie hipoteczne ( 58 tys) i 1/2 nieruchomości o wartości
    całkowitej 120 tys,każdy z trzech spadkobierców na tym etapie nabył 1/3 masy
    ,która została ujęta w deklaracji do US i opodatkowana na pdst decyzji US.Po
    dwóch latach odbyła się sprawa o zgodny dział spadku bez spłat i dopłat
    ,gdzie jeden ze spadkobierców "dostał " mieszkanie a dwóch pozostałych po
    1/4 całości domu.Czy trzeba składac do US deklarację
    uzupełniająca(korygującą)?juz sama nie wiem i zatraca mi się jasność
    myślenia,bardzo prosze o wskazówki,pozdrawiam
    ania