  • 11. Data: 2010-09-28 08:49:04
    Temat: Re: działalność, czy nie działalność???
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-09-28 10:15, s_13 wrote:

    > czytając sąsiednie posty w temacie ZUSu i DG, wychodzi mi lekki
    > paradoks i może wyjście z sytuacji... :-)
    > powiedzmy, ze prowadzę DG (niezarejestrowaną), chcę (mam obowiązek)
    > zarejestrować, ale...
    > powiedzmy, że jestem bezdomny (niezameldowany), więc NIE mogę
    > zarejestrować działalności...
    > i co teraz... :-)
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Masz obowiązek podać tylko adres miejsca zamieszkania (np. "pod
    mostem"), miejsce wykonywania działalności i co ważne (!) adres do
    doręczeń.

    Reszta to IMHO wymysły niedouczonych urzędników.

    Piotrek

  • 12. Data: 2010-09-28 10:35:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 28.09.2010 10:19, s_13 pisze:
    > pytanie:
    > czy jest możliwa sytuacja: nie mam zarejestrowanej DG (ustawa o PIT
    > nie uznaje tego co robię za DG, więc nie mam obowiązku rejestracji)

    Nie masz obowiązku rejestracji gdzie - w US, UM, powiacie, IOŚ,
    Sanepidzie, ... :) ?

    --
    Tomek

  • 13. Data: 2010-09-29 14:28:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Sep 2010, s_13 wrote:

    > czyli: czy da się płacić ZUS nie mając DG?

    ...weźmij ustawę o SUS w garść... :)

    pzdr, Gotfryd