  • 1. Data: 2006-08-06 15:09:46
    Temat: działalność doradców finansowych - wymagana jakaś licencja ?
    Od: Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>

    Witam,

    mam sastępujący problem (google i google.groups nie dały odpowiedzi):

    planuję wykonać i wystawić fakturę na usługę "doradztwo finansowe". W DG
    mam "67.13.Z Działalność pomocnicza finansowa, gdzie indziej
    niesklasyfikowana", w czym zawiera się "działalność doradców finansowych".
    I pytanie brzmi: czy do tego potrzebna jest jakaś licencja czy inna
    zgoda/wpis na listę gdzieśtam, czy po prostu można takie usługi świadczyć
    mając je wpisane w DG?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    empeg

  • 2. Data: 2006-08-06 15:35:23
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 06-08-2006 o 17:09:46 Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>
    napisał:

> [...]
    > I pytanie brzmi: czy do tego potrzebna jest jakaś licencja czy inna
    > zgoda/wpis na listę gdzieśtam, czy po prostu można takie usługi świadczyć

    Doradztwo podatkowe jest licencjonowane z ministerstwa, trzeba
    wykazać się nieskazitelną postawą, jakąśtam praktyką,
    zdać egamin i... można doradzać.
    Jak się nauczyłem na własnej skórze wszytsko to jest ujamują warte
    jeśli partacz zechce być doradzcą(to nie jest aluzja do Ciebie w żadnym
    razie).

    pozdrawima

  • 3. Data: 2006-08-06 16:34:06
    Od: Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>

    > Doradztwo podatkowe jest licencjonowane z ministerstwa, trzeba
    > wykazać się nieskazitelną postawą, jakąśtam praktyką,
    > zdać egamin i... można doradzać.

    Ale ja nie chcę świadczyć doradztwa podatkowego - tylko finansowe. W stylu
    "doradzam Panu kupienie obligacji a nie trzymanie pieniędzy w skarpecie -
    to się na 99,9% bardziej opłaci", i za poradę należy się 100pln, proszę,
    oto faktura.
    Wydaje mi się że jednak jest jakaś różnica. :)

    --
    empeg

  • 4. Data: 2006-08-06 17:22:51
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 06-08-2006 o 18:34:06 Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>
    napisał:

> [...]
    > oto faktura.
    > Wydaje mi się że jednak jest jakaś różnica. :)

    Aha, rozumiem

    No to nie wiem, nie znam się :)

  • 5. Data: 2006-08-06 17:46:20
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

> [...]
    > I pytanie brzmi: czy do tego potrzebna jest jakaś licencja czy inna
    > zgoda/wpis na listę gdzieśtam, czy po prostu można takie usługi świadczyć

    Wymagana jest licencja doradcy inwestycyjnego. Poszukaj w nowych ustawach
    dot. rynku finansowego w Polsce.

    Pozdrawiam

    Baton