eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidziałalność doradców finansowych - wymagana jakaś licencja ? › Re: działalność doradców finansowych - wymagana jakaś licencja ?
    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: działalność doradców finansowych - wymagana jakaś licencja ?
    Date: Sun, 06 Aug 2006 17:35:23 +0200

    Dnia 06-08-2006 o 17:09:46 Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>
    napisał:

    > Witam,
    >
    > mam sastępujący problem (google i google.groups nie dały odpowiedzi):
    >
    > planuję wykonać i wystawić fakturę na usługę "doradztwo finansowe". W DG
    > mam "67.13.Z Działalność pomocnicza finansowa, gdzie indziej
    > niesklasyfikowana", w czym zawiera się "działalność doradców
    > finansowych".
    > I pytanie brzmi: czy do tego potrzebna jest jakaś licencja czy inna
    > zgoda/wpis na listę gdzieśtam, czy po prostu można takie usługi świadczyć
    > mając je wpisane w DG?
    > Z góry dziękuję za pomoc.

    Doradztwo podatkowe jest licencjonowane z ministerstwa, trzeba
    wykazać się nieskazitelną postawą, jakąśtam praktyką,
    zdać egamin i... można doradzać.
    Jak się nauczyłem na własnej skórze wszytsko to jest ujamują warte
    jeśli partacz zechce być doradzcą(to nie jest aluzja do Ciebie w żadnym
    razie).

    pozdrawima