  • 1. Data: 2006-08-06 13:05:13
    Temat: zwrot vatu dla obcokrajowca
    Od: "PatErna" <t...@t...pl>

    Jak to jest z tym vatem.....?
    Mam goscia z Uk, ktory chce zrobic zakupy w PL.
    Wiem ze ma prawo do ubiegania sie o zwrot VATu.
    Jak wyglada procedura?
    Cos dzwoni, ale nie wiem w ktorym kosciele?

    Czy faktura na takie zakupy nie powinna byc wystawiona w jakis specjalny
    sposob, tak aby pozniej mozna bylo sie ubiegac o zwrot vatu?
    Gdzie sie dalej ubiegac o taki zwrot, w jakiej instytucji , w jakim
    urzedzie, i czy w PL czy w Uk?
    Do jakiej sumy i na jakie produkty mozna otrzymac taki zwrot?

    z gory serdecznie dziekuje

  • 2. Data: 2006-08-06 17:24:27
    Temat: Re: zwrot vatu dla obcokrajowca
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    PatErna wrote:
    > Jak to jest z tym vatem.....?
    > Mam goscia z Uk, ktory chce zrobic zakupy w PL.
    > Wiem ze ma prawo do ubiegania sie o zwrot VATu.

    Podstawa prawna do tego zwrotu
    najprawdopodobniej zniknęła od 01.05.2004

  • 3. Data: 2006-08-07 04:22:12
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sun, 6 Aug 2006 15:05:13 +0200, PatErna napisał(a):

    > Jak to jest z tym vatem.....?
    > Mam goscia z Uk, ktory chce zrobic zakupy w PL.
    > Wiem ze ma prawo do ubiegania sie o zwrot VATu.
    > Jak wyglada procedura?
    > Cos dzwoni, ale nie wiem w ktorym kosciele?

    Źle dzwoni - o zwrot VAT mogą się ubiegać jedynie obywatele spoza UE ....

    --
    Mieczysław