  • 1. Data: 2006-08-05 19:35:13
    Temat: podatki a praca za granica
    Od: "lidia" <l...@p...onet.pl>

    ostatnio doszly mnie sluchy ze podatek od oszczednosci bedzie sciagany z
    zagranicznych kont nawet jesli nie przebywasz w kraju od paru lat a jak nie
    odprowadzisz sam podatku to i tak cie zlapia i 80 procent ci zabiora. no i
    co w koncu z tym podwojnym opodatkowaniem? czy to dziala wstecz? czy jest
    juz wszystko podpisane?
    czy mamy placic haracz za to ze jestesmy polakami? czy nie wystarcza ze nasz
    ustroj wygnal nas z kraju?

  • 2. Data: 2006-08-05 19:46:17
    Temat: Re: podatki a praca za granica
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 05-08-2006 o 21:35:13 lidia <l...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > juz wszystko podpisane?
    > czy mamy placic haracz za to ze jestesmy polakami? czy nie wystarcza ze

    To nie forum pracowników ministerstwa finansów ani sejmowej komisji skarbu
    ;)

  • 3. Data: 2006-08-06 04:17:25
    Od: "lidia" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t" wrote:
    > To nie forum pracowników ministerstwa finansów ani sejmowej komisji skarbu
    > ;)
    idz sie wyzywac gdzie indziej...

  • 4. Data: 2006-08-06 08:00:37
    Od: t <r...@o...pl>