  • 1. Data: 2007-12-21 10:02:17
    Temat: dzieło między osobami fizycznymi
    Od: "TRANSCEM" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie, wiem, że kiedyś nie było z tym problemu i osoby fizyczne
    zawierały między sobą umowę o dzieło, odprowadzało się zaliczkę. Z racji
    tego, że rzecz dotyczyła dzieła w sensie fotografii, cyklu zdjęciowego itd.,
    to koszty wchodziły 50%. Obecnie czytam, że o ile z punktu widzenia kodeksu
    cywilnego wszystko jest ok , to podatkowo mogą być problemy gdy obie osoby
    to osoby fizyczne. Czy moglibyście mnie oświecić w tym temacie ?
    pzdr
    ArS