  • 1. Data: 2007-12-21 09:42:57
    Temat: Utrata zwolnienia podmiotowego z VAT - jak wpsiać do rejestru?
    Od: Pawel <p...@w...pl>

    Witam,

    30 list utraciłem zwolnienie podmiotowe i teraz muszę zapłacić VAT od
    nadwyżki obrotu powyżej limit. VAT-R złożyłem do 14.11, teraz pytanka:

    Jak w rejestrze VAT uwzględnić kwotę nadwyżki od której mam zapłacić VAT?
    Czy wpisać całą kwotę rachunku jako podstawę, kwotę powyżej limitu jako
    stawka 22% (tak wynika z PKWiU) a kwotę rachunku do limitu jako stawka zw?
    W takim wypadku kwota brutto w rejestrze będzie wyższa od kwoty brutto
    rachunku o podatek VAT naliczony od kwoty powyżej limitu.

    Zależy mi na szybkiej odpowiedzi - muszę dziś złożyć VAT-7

    TIA
    --
    Paweł