  • 1. Data: 2007-12-21 01:53:47
    Temat: jak przepisać samochód (najszybciej i najtaniej) ?
    Od: "alanpierwszy" <a...@...wirtualnej.polski>

    kupiłem auto 2 mies temu i jeszcze nie przerejestrowałem go na siebie(wiem
    ze mialem na to 30dni ale bylem za granicą)ani tez nie opłaciłem opłaty
    skarbowej . teraz okazało sie że z jakichśtam względów lepiej by było by
    auto było zapisane na brata i figurowało jako jego własność. jak
    najwygodniej to zrobić? spisanie nowej umowy kupna sprzedazy miedzy mną a
    bratem wydaje mi sie troche mało oryginalne. moze darowizna? czy nic nie
    zmieniac tylko wziasc go na wspołwłasciciela?

    dzieki

  • 2. Data: 2007-12-25 19:57:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 21 Dec 2007 02:53:47 +0100, "alanpierwszy"
    <a...@...wirtualnej.polski> wrote:

> [...]
    >bratem wydaje mi sie troche mało oryginalne. moze darowizna? czy nic nie
    >zmieniac tylko wziasc go na wspołwłasciciela?
    spiszcie umowe k-s lub umowe darowizny - calosci lub czesci auta -
    oczywiscie zaleznie od "jakichśtam względów" i od tego co naprawde
    chcecie zrobić. Jesli chcesz bratu oddac czesc/calosc auta za darmo -
    darowizna. Jesli chcesz oddac za pieniadze - umowa k-s. Tylko to
    naprawde moze zalezec od "jakichśtam względów".

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?