  • 1. Data: 2010-01-14 18:30:41
    Temat: e-faktura z TPSA i odliczenie internetu
    Od: "WMP" <w...@p...onet.pl>

    Witam, TPSA proponuje mi zamiane dotychcczasowej papierowej faktury, na
    fakture przesyłaną droga elektroniczną (pdf). Czy taka faktura upowaznia do
    odliczenia ulgi przy rozliczeniu rocznym? Nie mam żadnych pakietów tylko
    samą neostradę. W necie różne wyniki gogle mi podaje, i sam nie wiem

  • 2. Data: 2010-01-15 08:50:20
    Temat: Re: e-faktura z TPSA i odliczenie internetu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jan 2010, WMP wrote:

    > W necie różne wyniki gogle mi podaje,

    ...i dopóki posłowie nie zmienią, tego się trzymaj.
    "Nikt nic nie wie" a .pl to nadal 3. świat :]
    http://ipsec.pl/problemy-legalno%C5%9Bci-faktury-ele
    ktronicznej.html

    Chcesz się kłócić ze skarbówką w NSA? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-01-18 09:56:52
    Od: "janek" <a...@w...pl>

    tak naprawdę to jedne i drugie faktury upoważniają do skorzystania z ulgi
    choć rożne US mogą idywidualnie podchodzić . a kto pozna czy fak była
    wydrukowana czy przysłane na obu nie ma podpisu

    janek

  • 4. Data: 2010-01-18 10:22:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Jan 2010, janek wrote:

    > tak naprawdę to jedne i drugie faktury upoważniają do skorzystania z ulgi
    > choć rożne US mogą idywidualnie podchodzić . a kto pozna czy fak była
    > wydrukowana czy przysłane na obu nie ma podpisu

    Ale Ty napisałeś, że możliwe jest oszustwo niemal doskonałe, a nie że
    nieprawidłowo wystawiona ("samodzielnie wystawiona") faktura do czegoś
    upoważnia :[
    Niestety, przepisy mamy jakie mamy (i zgoda że można je uznać za głupie).
    Ale z drugiej strony - stanowią *jakąś* podstawę ew. szukania
    materialnych śladów odpowiedzialności na wypadek, jakby drukujący
    f-rę wstawił dane z kosmosu (a nuż uda się ustalić drukarkę na
    której drukował ;)).

    pzdr, Gotfryd