  • 1. Data: 2010-01-14 04:47:01
    Temat: kupno w UE z VAT
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    mój księgowy twierdzi że od kwoty zapłaconej z vat
    w UE nie odzyskam vat, muszę tam zapłacić bez vat

    mój sprzedawca póki co nie odpowiada na próby kontaktu,
    więc mogę kupować tylko jak każdy
    czyli płacić kwotę z vat niemieckim

    pytanie: jak odzyskać vat z faktur z Niemiec

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2010-01-14 07:17:31
    Temat: Re: kupno w UE z VAT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-14 05:47, zlotowinfo wrote:
> [...]
    > więc mogę kupować tylko jak każdy
    > czyli płacić kwotę z vat niemieckim
    >

    > pytanie: jak odzyskać vat z faktur z Niemiec

    http://tinyurl.com/zwrot-vat

    Drugi link

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-01-17 09:16:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/zwrot-vat

    księgowy twierdzi że to dane przed wejściem nas do UE
    i w ten sposób już vat się nie odzyska

  • 4. Data: 2010-01-17 10:08:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > księgowy twierdzi że to dane przed wejściem nas do UE
    > i w ten sposób już vat się nie odzyska

    W standardowych rozliczeniach tak, ale księgowy zakłada, że
    kontrahent wystawia Ci prawidłową fakturę.
    Jeśli nie potrafisz nakłonić kontrahenta do wystawiania prawidłowej faktury,
    to pozostaje Ci jedynie procedura z linka.
    Albo zmiana kontrahenta. Zazwyczaj wystarczyło "postraszyć", że złożysz
    zapytanie w lokalnym urzędzie.

  • 5. Data: 2010-01-17 16:24:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 05:47:01 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    > kupować tylko jak każdy czyli płacić kwotę z vat niemieckim
    >

    > pytanie: jak odzyskać vat z faktur z Niemiec

    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/383779,wnios
    ek_o_zwrot_vat_zlozymy_elektronicznie.html

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=135&
    id=197655&typ=news