  • 1. Data: 2002-06-27 09:55:47
    Temat: emeryt prowadzacy dzialalnosc gosp.
    Od: "Marcin P." <m...@w...pl>

    j.w.
    Czy trzeba zwrocic na cos szczegolna uwage. Na co wogole zwrocic uwage.
    Czy przy jakiejs wysokosci osiaganych dochodow emerytura moze byc
    wstrzymana?

    Bede wdzieczny za kazda, mniej lub bardziej istotna inf. na ten temat

    pozdr

  • 2. Data: 2002-06-28 21:17:13
    Temat: Re: emeryt prowadzacy dzialalnosc gosp.
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    Użytkownik "Marcin P." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > j.w.
    > Czy trzeba zwrocic na cos szczegolna uwage. Na co wogole zwrocic uwage.
    > Czy przy jakiejs wysokosci osiaganych dochodow emerytura moze byc
    > wstrzymana?

    Szczególną uwagę trzeba zwracać na wszystko - ale to dotyczy każdego :-)
    Jeżeli emeryt będzie osiągał dochody wyłącznie z prowadzonej działalności
    gospodarczej, to w obecnym stanie prawnym dochody osiągane z tej
    działalności nie mają żadnego wpływu na prawo do świadczeń emerytalnych.

    Tomek

  • 3. Data: 2002-07-03 18:47:56
    Od: "Eugeniusz" <g...@w...pl>

> [...]
    > wstrzymana?
    >
    > Bede wdzieczny za kazda, mniej lub bardziej istotna inf. na ten temat

    ------
    Polecam mój list pt.-Rozbój czy bezprawie ! Dział.gospodarcz emerytów