  • 1. Data: 2015-06-22 23:10:20
    Temat: epuap a pue zus
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Postanowiłem skorzystac z epuap i pue zus w celu wysyłania deklaracji.

    Pomijajac nieintuicyjnosc systemu, ilosc błedów oraz idiotyczne komunikaty
    ktore daje epłatnik - czy ten system w ogole działa?

    Przy próbie autentykacji na stronie pue i przekierowaniu na epuap dostaje
    komunikat:
    Error 500: Internal Server Error: Some unexpected error

    Tez tak macie?
    Mam tak od rana. To jakas chwilowa awaria czy ten system tak "działa"?

  • 2. Data: 2015-06-23 11:53:26
    Temat: Re: epuap a pue zus
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-06-22 o 23:10, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Tez tak macie?
    > Mam tak od rana. To jakas chwilowa awaria czy ten system tak "działa"?

    MAm tak samo, ale to raczej epuap nie działa a nie pue zusowy.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2015-06-23 14:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > MAm tak samo, ale to raczej epuap nie działa a nie pue zusowy.

    Dokładnie.
    Znalazłem juz informacje w aktualnosciach, ale nie na stronie epuap tylko
    na stronie pue.zus.pl...

    Ale maja tam burdel.