eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiewidencja pracownicza › ewidencja pracownicza
  • Data: 2003-04-28 12:18:41
    Temat: ewidencja pracownicza
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czy ktos z Grupowiczow wie na jak dlugo mamy obowiazek zachowania
    dokumentacji pracowniczej?
    50 lat? Dożywocie?

    Jako ciekawostke nadmienie, iz znajoma zlozyla papiery do ZUS o emeryture.
    Sa pewne niescislosci i zwrocila sie do firmy w ktorej pracowala 8 lat temu
    aby to wyjasnic.
    Ksiegowa powiedziala, ze dokumenty trzyma sie 5 lat i WSZYSTKO wyrzuciła.
    :-)


    --
    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1