  • 1. Data: 2003-04-24 18:31:49
    Temat: ewidencja sprzedaży
    Od: "NN" <m...@w...pl>

    Czy istnieje obowiązek prowadzenia czegoś takioego jak "ewidencja
    sprzedaży"? bo od kiedy mam kasę fiskalną wydaje mi się to trochę bez sensu
    bo i tak wsztstko można sobie sprawdzić drukując odpowiedni raport.

  • 2. Data: 2003-04-24 21:05:59
    Temat: Re: ewidencja sprzedaży
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Apr 2003, NN wrote:

    >+ Czy istnieje obowiązek prowadzenia czegoś takioego jak "ewidencja
    >+ sprzedaży"?

    Tak. Zakładam że jesteś VATowcem i/lub rozliczasz KPiR (właśnie,
    myślisz że tu mamy wróżki czy jasnowidzów ??)

    >+ bo od kiedy mam kasę fiskalną wydaje mi się to trochę bez sensu
    >+ bo i tak wsztstko można sobie sprawdzić drukując odpowiedni raport.

    Ale nie ma zakazu ujmowania "poza kasą" faktur dla firm.
    Znaczy - raport wcale nie musi obejmować wszystkich dochodów...

    pozdrowienia, Gotfryd