  • 1. Data: 2005-07-01 10:18:55
    Temat: export uslug
    Od: "mj" <c...@b...pl>

    Prosze o podpowiedz. Obecnie wykonuje uslugi jako polska firma w rosji czyli
    mozna powiedziec,ze eksporuje uslugi.Prosze o informacje jak wyglada w tym
    przypadku sprawa VAT-u. Wiem,ze w zeszlym roku mozna bylo starac sie o jego
    zwrot.

    mj

  • 2. Data: 2005-07-02 12:54:20
    Temat: Re: export uslug
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "mj" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna powiedziec,ze eksporuje uslugi.Prosze o informacje jak wyglada w tym
    > przypadku sprawa VAT-u. Wiem,ze w zeszlym roku mozna bylo starac sie o

    własnie...
    pośrednicy wizowi wykonują usługi na terenie placówek dyplomatycznych...
    czy to także jest export usług ?

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 3. Data: 2005-07-05 08:29:03
    Od: "my way" <y...@t...pl>

> [...]
    > mozna powiedziec,ze eksporuje uslugi.Prosze o informacje jak wyglada w tym
    > przypadku sprawa VAT-u. Wiem,ze w zeszlym roku mozna bylo starac sie o

    Jeżeli masz na myśli vat od zakupionych w Polsce towarów i usług związanych
    ze sprzedażą, która nie podlega w Polsce opodatkowaniu to:
    - jeżeli nie masz innej sprzedaży niż ta, wraz z deklaracją składasz wniosek
    o zwrot podatku (termin 60 dni)
    - jeżeli masz jeszcze inną sprzedaż, tzn. podlegajacą w Polsce
    opodatkowaniu, to zmianie - od 1 czerwca- uległo tzw. ograniczenie zwrotu w
    terminie 60 dni, czyli do zwrotu jest vat od ST, WNiP, gruntów, prawa
    wieczystego użytkowania plus 22% obrotu stawkami obniżonymi plus 22% obrotu
    od sprzedaży niepodlegającej opodatkowaniu w Polsce
    i jeszcze coś w związku z zaliczkami w eksporcie ale nie pamiętam ;)
    pozdrawiam