  • 11. Data: 2005-01-14 21:13:13
    Temat: Re: ? f-ra w formie eletronicznej ...
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    > IMHO jeden z lepszych "łopatologicznych" wykładów ds. "elektroniczności
    > faktur drukowanych" :)
    >
    > W razie zastzeżeń - pytać "a mogę drukować fakturę na drukarce kolegi?" ;)

    Bałbym się stwierdzenia, że kolega/klient świadczy Ci usługi (użyczenie
    drukarki, drukowanie, zużywa własny tusz) - a umowa gdzie? A podatek od
    uzyskanych w ten sposób korzyści gdzie? :b

    P.

  • 12. Data: 2005-01-14 22:28:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Jan 2005, Paszczak wrote:
    [...]
    >+ Bałbym się stwierdzenia, że kolega/klient świadczy Ci usługi (użyczenie
    >+ drukarki, drukowanie, zużywa własny tusz) - a umowa gdzie?

    "wydruk faktury był zawarty w warunkach umowy za którą tę fakturę
    się drukuje. Ze względu na niską wartość operacji nie jest wyszczególniony
    w kosztorysie, bo tam ujmowaliśmy tylko operacje opisane kosztem
    za godzinę pracy człowieka lub maszyny - a drobniejsze są w pozycji
    koszty inne".
    Może być ? ;)

    >+ A podatek od
    >+ uzyskanych w ten sposób korzyści gdzie? :b

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2005-01-14 23:28:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ale czy to dokument...? podpisy pieczątki?

    ustawe prezcytasz i masz, zadnych podpisow pieczatek faktura wazna.

    P.