  • Data: 2013-05-25 00:06:37
    Temat: faktura ?
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę :)

    Mam takie pytanko:
    kupując materiały do remontu mieszkania do wystawienia WZ podałem nip
    firmy, dzisiaj bylem w tej hurtowni i chcąc się rozliczyć za zabrany
    towar chciałem na wzięte materiały paragon bo remont był prywatny a nie
    firmowy.
    Okazało się niestety że system tej firmy nie przewiduje tego by z WZ
    zrobić paragon, fakturę imienną a tylko fakturę VAT na wcześniej podane
    do WZ dane firmy.
    Czy biorąc tę fakturę na firmę i nie księgując jej ( powtarzam - remont
    był prywatny ) nie popełniam żadnego błędu czy też wykroczenia ?