    From: "magda" <a...@U...grafik.3d.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktura a rachunek
    Date: Mon, 29 Nov 2004 21:53:51 +0100

    witam!
    mam nastepujacy problem: jestem sobie w delegacji i nocuje w hotelu. zebym
    mogla dostac z firmy zwrot kosztow pobytu w kotelu, ksiagowa chce dostac
    rachunek wystawiony przez hotel za moj nocleg. jednak hotel wystawia tylko
    faktury. co teraz? faktura jest ok, czy mam sie domagac rachunku? jezeli
    faktura ok, to na kogo powinna byc wystawiona? na mnie czy na firme?
    i drugi problem: jak to jest z taksowkami? czy bon z kasy fiskalnej powinien
    jej wystarczyc? czy tez ma byc rachunek lub faktura? poprzednim razem jak
    przynioslam bon z kasy fiskalnej taksowkarza, to nie przyjela tego tlumaczac
    ze liczy sie tylko rachunek.
    a tak btw. czym rozni sie rachunek od faktury?

    dzieki z gory za pomoc i pozdrawiam, a jezeli ntg, to prosze skierowac mnie
    na wlasciwa droge :-)
    pozdrawiam jeszcze raz,
    ola