  • Data: 2006-12-27 23:24:48
    Temat: faktura od dostawcy handlującego na Allegro
    Od: "Arkady" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem kilka przedmiotów za pośrednictwem Allegro jednak sprzedawca mimo
    wyraźnej informacji z mojej strony (i informacji widniejącej w opisie
    aukcji) nie dostarczył mi faktury VAT (towar otrzymałem).
    Jedynym dokumentem otrzymanym od sprzedawcy jest dokument o nazwie
    "zamówienie", który pełni również rolę gwarancji.
    Allegro "wypięło" się na moją prośbę mediacji w tej sprawie, argumentując to
    tym, że nie biorą odpowiedzialności za sprzedawców.
    Sprzedawca po kilku interwencjach z mojej strony coś tam obiecał na zasadzie
    "zobaczę co da się zrobić", ale ewidentnie ma mnie w d... i skończyło się na
    niczym.

    Co mogę zrobić z nieuczciwą firmą (o ile ona istnieje, ale osoba fizyczna
    raczej tak) przypuszczalnie działającą w szarej strefie?

    Pozdrawiam
    Arkady