  • Data: 2003-08-24 21:41:17
    Temat: faktura proforma
    Od: Agnieszka Sawicka <a...@d...com-tnij> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    Prowadze DG, PKPiR, VAT. Chce sprzedac skaner czlowiekowi na drugim
    koncu Polski i ma on zaplacic z gory, ale zyczy sobie fakture proforma,
    a ja nie wiem jak sie ja wystawia.
    Czy w nazwie zamiast 'faktura VAT' powinno byc 'faktura proforma' i
    reszta tak jak w normalnej fakturze? Czy numer ma miec kolejny z rzedu,
    czy trzeba numerowac od poczatku? Jak jest z ksiegowaniem proformy - czy
    mam ja jakos ujac, czy ksieguje tylko sama wlasciwa fakure VAT?
    Czy proforme powinnam zatrzymac w papierach? Czy sprzedaz nabic na kasie
    w dniu wystawienia proformy, czy w dniu wystawienia faktury VAT?

    --
    Pozdrawiam, Aga