  • 1. Data: 2006-12-17 18:20:39
    Temat: faktura - prowizja handlowca
    Od: 1...@1...ws (X3)

    Czesc,

    Handlowiec wystawia fakture za ponad pol roku - ma wlasne DG, ale
    tylko sobie dorabia sprzedajac cos od czasu do czasu . W specyfikacji
    jest tylko "prowizja handlowa za okres od-do". Czy US moze miec jakies
    zastrzezenia do tak wystawionej faktury ?

    Marcin

  • 2. Data: 2006-12-18 08:47:40
    Temat: Re: faktura - prowizja handlowca
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 17 Dec 2006 19:20:39 +0100, X3 napisał(a):

> [...]
    > jest tylko "prowizja handlowa za okres od-do". Czy US moze miec jakies
    > zastrzezenia do tak wystawionej faktury ?

    Myślę, ze może mieć zastrzeżenia. Dotyczące daty powstania obowiązku
    podatkowego i terminu wystawienia faktury. Czy istnieje jakaś pisemna
    umowa na podstawie której te płatności prowizji sa tak opóźnione.

  • 3. Data: 2006-12-18 10:57:05
    Od: 1...@1...ws (X3)

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Dnia Sun, 17 Dec 2006 19:20:39 +0100, X3 napisa?(a):

    > My?l?, ze mo?e mie? zastrze?enia. Dotycz?ce daty powstania obowi?zku
    > podatkowego i terminu wystawienia faktury. Czy istnieje jaka? pisemna
    > umowa na podstawie której te p?atno?ci prowizji sa tak opó?nione.

    Nie ma zadnej umowy.

    Marcin

  • 4. Data: 2006-12-18 17:48:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    > My?l?, ze mo?e mie? zastrze?enia. Dotycz?ce daty powstania obowi?zku
    > podatkowego i terminu wystawienia faktury. Czy istnieje jaka? pisemna
    > umowa na podstawie kt?rej te p?atno?ci prowizji sa tak op??nione.

    Proponuje zmienic opis na "prowizja handlowa do dnia xx", bedzie lepiej?

    a.