  • 1. Data: 2011-02-25 21:54:42
    Temat: faktura z grudnia otrzymana w styczniu
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Prosze o porade - otrzymalem fakture w styczniu - 25 stycznia! Ale
    data jest na 15 grudnia. Towar zostal dostarczony w grudniu - mam WZ. W
    grudniu do ksiegi przychodow i rozchodow wrzucilem kwote netto.... ale co
    powinno stac sie z VAT? Czy bledem jest wrzucenie w rejestr kwoty podatku
    VAT?

    J,.

  • 2. Data: 2011-02-25 22:33:29
    Temat: Re: faktura z grudnia otrzymana w styczniu
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > powinno stac sie z VAT? Czy bledem jest wrzucenie w rejestr kwoty podatku

    VAT do deklaracji za styczeń (lub 1 kwartał) i rejestru VAT w styczniu w
    dacie otrzymania.
    PIT do ubiegłego roku.

    Jeśli jeszcze nie zauważyłeś (a chyba tak jest), PIT jest podatkiem
    rozliczanym rocznie, VAT miesięcznie lub kwartalnie.

  • 3. Data: 2011-02-27 13:09:48
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-02-25 23:33, s...@a...pl pisze:

    > VAT do deklaracji za stycze? (lub 1 kwarta?) i rejestru VAT w styczniu w
    > dacie otrzymania.
    > PIT do ubieg?ego roku.

    lub do rejestru z lutego czy tez marca .

  • 4. Data: 2011-02-28 07:24:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011, Pendrive wrote:

    > lub do rejestru z lutego czy tez marca .

    Bądź do rejestru za drugi kwartał :|

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2011-02-28 11:19:47
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > Bądź do rejestru za drugi kwartał :|

    bądź trzeci bo jak rozumiem liczy sie czas od otrzymania a otrzymał w
    styczniu