    From: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktura za hosting to faktura telekomunikacyjna?
    Date: Mon, 4 Apr 2005 13:59:05 +0200

    Witam
    Kupilem hosting, nie dali zadnej umowy nie dali faktury...
    Czy faktura za hosting to faktura telekomunikacyjna ze wystarczy
    elektroniczna?
    Czy firma hostingowa nie ma ze mna zadnej umowy, ja chce taka umowe oni
    milcza - ja sie bronic przed nieuczciwa firma w takim wypadku?
    Zadnych faktur zadnych umow? platnosc juz zrobilem za pol roku....

    dzieki za pomoc