  • 1. Data: 2006-02-02 12:07:52
    Temat: PIT 36 - zdrowotne większe od podatku -> nadpłata?
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    Piszę, bo aż mi się wierzyć nie chce.
    Sytuacja wygląda tak:
    Pracuję na etacie i prowadzę działalność.
    Podatku wyszło mi [poz. 167 pita 36] - 2904,36
    Pracodawca w ciągu roku przelał USowi zaliczki na kwotę - 1004,50
    Tymczasem zdrowotnego [poz. 76 pita 11 + składki opłacone z
    działalności, ale w wysokości 7,75% danej podstawy] - 2477,64

    Rachunek wygląda niby tak: 2904,36-1004,50-2477,64=-577,78, ale aż mi
    się wierzyć nie chce, aby US był w takiej sytuacji skłonny oddać mi te
    niemal 600 zł.
    1. Jak to jest?
    2. Czy w takiej sytuacji opłaca sie jeszcze uwzględniać w rozliczeniu
    ulgę internetową?

  • 2. Data: 2006-02-03 04:38:36
    Temat: Re: PIT 36 - zdrowotne większe od podatku -> nadpłata?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Paweł Sikorski napisał:

> [...]
    > niemal 600 zł.
    > 1. Jak to jest?
    > 2. Czy w takiej sytuacji opłaca sie jeszcze uwzględniać w rozliczeniu

    Jeśli z działalności masz stratę to jak najbardziej tak wyjdzie.
    Internet spokojnie się jeszcze zmieści. Skąd taka różnica między
    zaliczkami od pracodawcy a podatkiem? Zaliczek z DG jakichś czasem nie było?

    pzdr

    Tomek

    Kobiety i samochody... piekne! >>> http://link.interia.pl/f18f5

  • 3. Data: 2006-02-03 13:45:55
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > Jeśli z działalności masz stratę to jak najbardziej tak wyjdzie.
    Z działalności jest zysk.

    > Internet spokojnie się jeszcze zmieści. Skąd taka różnica między
    > zaliczkami od pracodawcy a podatkiem? Zaliczek z DG jakichś czasem nie
    > było?
    Nie, żadnych zaliczek z DG nie było, z uwagi na to, że kompensowały się
    one z bieżącym zdrowotnym.