  • 1. Data: 2007-01-05 15:45:58
    Temat: formularze PIT36 za 2006 rok w formacie XLS
    Od: s...@o...pl

    Nie czekając na 30 kwietnia, chcę rozliczyć podatek za 2006 rok
    chciałbym ściągnąć jakiś plik excela, z formularzem PIT36

    znam stronę: http://vat.pl/vatpl.php?x=1&sfCatID=1464&accessCode=
    ale ona wymaga wysłania SMS-a, a ja szukam czegoś 100% bezpłatnego,
    ale zgodnego z wzorem PIT36(10)

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2007-01-05 15:53:05
    Temat: Re: formularze PIT36 za 2006 rok w formacie XLS
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj skromnygeniusz,

    W Twoim liście datowanym 5 stycznia 2007 (16:45:58) można przeczytać:
    sop> Nie czekając na 30 kwietnia, chcę rozliczyć podatek za 2006 rok
    sop> chciałbym ściągnąć jakiś plik excela, z formularzem PIT36

    co prawda nie w excelu, ale bardzo przyjazny program jest na
    stronie http://www.pity.pl/

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 3. Data: 2007-01-05 17:24:04
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > znam stronę:
    > http://vat.pl/vatpl.php?x=1&sfCatID=1464&accessCode=
    > ale ona wymaga wysłania SMS-a, a ja szukam czegoś 100%

    Nie w Excelu ale polecam.
    http://pit.dobry.pl/
    marekz