  • 1. Data: 2006-02-27 11:16:30
    Temat: forrum prezesóow spółek
    Od: "łączność sp. z o.o." <l...@n...pl>

    Zapraszam do współtworzenia nowego forum:
    http://www.forumprezesow.go.pl/
    Pozdrawiam:
    Krzysztof Szm

  • 2. Data: 2006-02-27 11:43:56
    Temat: Re: forrum prezesóow spółek
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    łączność sp. z o.o. wrote:
    > Zapraszam do współtworzenia nowego forum:
    > http://www.forumprezesow.go.pl/
    > Pozdrawiam:
    > Krzysztof Szm

    Fajnie, szukam jeszcze tylko forum dla dyktatorów, terrorystów i agentów
    wywiadu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-02-27 12:26:41
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Pewnie takie fora gdzieś znajdziesz. Nie rozumiem tylko, jak Cie one
    interesują, to po co piszesz o tym na pl.soc.prawo.podatki?
    J.

  • 4. Data: 2006-02-27 13:02:26
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Jacek wrote:
    > Pewnie takie fora gdzieś znajdziesz. Nie rozumiem tylko, jak Cie one
    > interesują, to po co piszesz o tym na pl.soc.prawo.podatki?
    > J.

    Oni są w identycznym stopniu zainteresowani ich niepłaceniem, co prezesi
    spółek.
    Chociaż po zastanowieniu wydaje mi się, że powinni nawet bardziej - vide
    Alek. C czy przypadki zamrożenia aktywów niejednego towarzysza.